CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORÓW
Znaleziono 1 pozycję której Autorem jest: Ludwiczak, Anna.
AUTOR:
Ludwiczak, Anna.
POZ/ODP:
Anna Ludwiczak.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Difin, 2018.
HASŁA:
Samorząd terytorialny - zarządzanie - Polska - 21 w. FORMA GATUNEK:
Książki.
WYDANIE:
Wydanie 1
OPIS FIZYCZNY:
152 strony : ilustracje ; 23 cm.
SYGNATURA:
35 Pod.
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
145000328423
32842 /MGBP
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Książka w interesujący sposób rozszerza wiedzę w zakresie nowoczesnego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, dostępną na polskim rynku wydawniczym. Jest ona skierowana zarówno do teoretyków jak i praktyków zarządzania w administracji publicznej. Może przyczynić się do zmiany spojrzenia na realizowane w urzędach zadania wielu menadżerów publicznych. Przedstawia aktualny stan dojrzałości procesowej jednostek samorządowych oraz wskazuje na kierunki działań, które powinni podejmować menadżerowie publiczni aby zwiększać skuteczność i efektywność funkcjonowania urzędów i tym samym lepiej spełniać potrzeby i oczekiwania klientów, którymi przecież wszyscy jesteśmy.
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Przedmowa Wprowadzenie Rozdział 1. Charakterystyka administracji samorządowej 1.1. Istota administracji samorządowej 1.1.1. Gmina 1.1.2. Powiat 1.1.3. Województwo 1.2. Podstawowe nurty w organizacji i zarządzaniu w urzędach administracji publicznej 1.2.1. Tradycyjne koncepcje zarządzania 1.2.2. New Public Management i Public Governance 1.2.3. Public Value 1.3. System zarządzania i koncepcje projakościowe zorientowane na procesy w administracji publicznej 1.3.1. System zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001 1.3.2. Total Quality Management 1.3.3. Business Process Reengineering 1.3.4. Lean government 1.3.5. Lean Six Sigma 1.4. Koncepcje wspierające doskonalenie procesów w administracji publicznej 1.4.1. Outsourcing i insourcing 1.4.2. Benchmarking 1.4.3. Zarządzanie projektami 1.4.4. E-administracja Rozdział 2. Podejście procesowe w administracji publicznej 2.1. Istota podejścia procesowego 2.1.1. Procesy i ich klasyfikacja 2.1.2. Charakterystyka organizacji zorientowanej procesowo 2.1.3. Podejście procesowe w różnych rodzajach struktur organizacyjnych 2.2. Zarządzanie procesami 2.2.1. Istota i cele zarządzania procesami 2.2.2. Identyfikacja procesów 2.2.3. Metody identyfikacji procesów 2.2.4. Wizualizacja procesów 2.2.5. Pomiary procesów 2.2.6. Doskonalenie procesów Rozdział 3. Zarządzanie procesami w urzędach administracj samorządowej w świetle badań empirycznych 3.1. Koncepcja i przebieg badania 3.2. Wyniki badań ilościowych 3.3. Wyniki badań jakościowych 3.4. Podsumowanie badań empirycznych Rozdział 4. Wykorzystanie koncepcji lean government do doskonalenia procesów w administracji samorządowej 4.1. Identyfikacja procesu (strumienia wartości) 4.1.1. Wybór rodziny produktów 4.1.2. Określenie menadżera strumienia wartości 4.1.3. Identyfikacja klienta oraz określenie, co stanowi wartość dla klienta 4.1.4. Identyfikacja strumienia wartości (przepływu) 4.2. Analiza strumienia wartości 4.3. Doskonalenie strumienia wartości 4.3.1. Przepływ ciągły 4.3.2. System ssący 4.3.3. Stabilizacja, standaryzacja, wizualizacja i ciągłe doskonalenie pracy 4.4. Wykorzystanie lean government w doskonaleniu procesów na przykładzie urzędu marszałkowskiego Podsumowanie UWAGI:
Bibliografia strony 139-152.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 000944 od dnia:2024-03-19 Przetrzymana, termin minął: 2024-04-16
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW