Miejsko-Gminna Biblioteka
Publiczna


w Glinojecku

PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU MGBP W GLINOJECKU

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Uwieść podświadomość : psychologia reklamy
LDR
01717cam|a2200277|i 4500
001
n 20151218102044081449
005
20151218102044.0
008
151218s2014||||pl||||||||||||001|||pol|c
020
_ _
a 9788374894982
040
_ _
a MBPWR d WAW BIAŁ 20 d CIE_GLI
041
1 _
a pol h eng
100
1 _
a Heath, Robert d (1947- ). 1 n 2006112532
245
1 0
a Uwieść podświadomość : b psychologia reklamy / c Robert Heath ; przekł. Justyna Trojnar.
260
_ _
a Sopot : b Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, c 2014.
960
_ _
b GWP
300
_ _
a 299 s. ; c 21 cm.
504
_ _
a Bibliogr. s. 280-290. Indeksy.
650
_ 7
a Reklama x psychologia 2 JHP BN
700
1 _
a Trojnar, Justyna. e Tł.
710
2 _
a Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. 4 pbl 1 n 2012129531
920
_ _
a 978-83-7489-498-2
970
_ _
a Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.
980
_ _
a 659.1
980
_ _
a 159.9