Miejsko-Gminna Biblioteka
Publiczna


w Glinojecku

PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORÓW

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Klucze do więzienia demonów
LDR
02794cam|a2200433|i|4500
001
n 20190605100740077474
005
20190605105153.0
008
190605s2013||||pl||||a|||||||000|||pol|c
020
_ _
a 9788377478424 (opr. brosz.)
020
_ _
a 9788377478431 (opr. twarda)
040
_ _
a WAR_BEM c WAR_BEM d WAR_BEM e rda d WAR_WES d CIE_GLI
041
1 _
a pol h eng
100
1 _
a Mull, Brandon d (1974- ). e Autor 1 n 2011077891
245
1 0
a Klucze do więzienia demonów / c Brandon Mull ; przełożył Rafał Lisowski ; [ilustracje Brandon Dorman].
250
_ _
a Wydanie I.
260
_ _
a Warszawa : b W.A.B. - Grupa Wydawnicza Foksal, c 2013.
960
_ _
b Foksal
300
_ _
a 553 [5] stron : b ilustracje ; c 21 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
380
_ _
a Książki
490
1 _
a Baśniobór / Brandon Mull ; v 5
930
_ _
a Baśniobór
500
_ _
a Nazwa il. w cop.
500
_ _
a U dołu okł.: Walka o losy świata wkracza w decydującą fazę. Trzymajcie się mocno!..
500
_ _
a Tytuł oryginału: Keys to the demon prison.
521
8 _
a Wiek: 9+.
655
_ 7
a Powieść młodzieżowa amerykańska y 21 w. 2 JHP BN
700
1 _
a Lisowski, Rafał. e Tłumaczenie 1 n 2004038548
700
1 _
a Dorman, Brandon. e Ilustracje 1 n 2008113832
710
2 _
a Grupa Wydawnicza Foksal. 4 pbl e Wydawca 1 n 2013032271
800
1 _
a Mull, Brandon d (1974- ). t Fablehaven v 5 1 n 2011147860
910
_ _
a Powieść fantastyczna - dla dzieci i młodzieży a Powieść fantasy - dla dzieci i młodzieży
920
_ _
a 978-83-7747-842-4
970
_ _
a Świat od tysiącleci był bezpieczny, ponieważ najpotężniejsze istoty ciemności zamknięto w Zzyzxie. Teraz przywódca Stowarzyszenia Gwiazdy Wieczornej jest o krok od zebrania wszystkich pięciu kluczy potrzebnych do otwarcia więzienia. Jeśli mu się uda, cała ziemia pogrąży się w chaosie. Kendra, Seth oraz Rycerze Świtu podejmują desperacką próbę pokrzyżowania planów wroga. Podróżują po całym świecie, by uprzedzić Sfinksa, zdobyć brakujące artefakty i uratować ostatnich strażników. Jeśli zawiodą, pozostanie już tylko rozpaczliwa konfrontacja z uwolnionymi bestiami na Bezbrzeżnej Wyspie. Jakich sprzymierzeńców znajdą Rycerze Świtu w decydującej walce o losy świata? Kto zwycięży w starciu sił światła i mroku?
980
_ _
a 821.111(73)-93