PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
KATALOG KSIĘGOZBIORU MGBP W GLINOJECKU |
Nie-Boska komedia
LDR | 02697cam|a2200601|i|4500 | |
001 | n 20240426105216053342 | |
003 | MATEO_Group | |
005 | 20240426111825.0 | |
008 | 240426s2020||||pl|ac|||||||||000|0|pol|c | |
020 | a 9788366482814 q (oprawa miękka) | |
035 | a MD..20240426105216053342. | |
040 | a LUBL M c LUBL M d LUBL M e rda d CIE_GLI | |
046 | k 1835 | |
100 | a Krasiński, Zygmunt d (1812-1859) e Autor | |
245 | a Nie-Boska komedia / c Zygmunt Krasiński ; [autor opracowania Katarzyna Zioła-Zemczak]. | |
250 | a Wydanie I. | |
260 | a Kraków : b Wydawnictwo SBM, c 2020. | |
300 | a 165, [3] strony : b ilustracje, rysunki, portrety ; c 21 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
380 | a Książki | |
380 | a Dramat (rodzaj) | |
380 | a Publikacje dydaktyczne | |
385 | a Licea m Poziom nauczania | |
385 | m Poziom nauczania |a Klasy 1-4 | |
386 | a Literatura polska m Przynależność kulturowa | |
388 | a 1801-1900 | |
490 | a Lektura z Opracowaniem | |
500 | a Na okładce: szkoła twórczego czytania: inspiruje, poszerza horyzonty, wzbogaca słownictwo. | |
600 | a Krasiński, Zygmunt d (1812-1859) 2 DBN | |
650 | a Arystokracja 2 DBN | |
650 | a Bóg 2 DBN | |
650 | a Chrześcijaństwo 2 DBN | |
650 | a Dramat (gatunek literacki) 2 DBN | |
650 | a Dramat romantyczny 2 DBN | |
650 | a Historiozofia 2 DBN | |
650 | a Język polski (przedmiot szkolny) 2 DBN | |
650 | a Literatura polska 2 DBN | |
650 | a Rewolucja 2 DBN | |
651 | a Polska 2 DBN | |
655 | a Dramat (gatunek literacki) 2 DBN | |
655 | a Dramat romantyczny 2 DBN | |
655 | a Lektura z opracowaniem 2 DBN | |
658 | a Edukacja i pedagogika | |
658 | a Literaturoznawstwo | |
700 | a Zioła-Zemczak, Katarzyna e Opracowanie | |
710 | a Wydawnictwo SBM 4 pbl e Wydawca | |
830 | a Lektura z Opracowaniem (Wydawnictwo SBM) | |
920 | a 978-83-66482-81-4 | |
970 | a Arystokracja kontra rewolucjoniści, stary świat kontra nowy, który jednak wciąż pozostaje w marzeniach przyszłych panów świata, to podstawowy problem dramatu artysty, który krytycznie podchodził do przewrotów wszelkiego rodzaju. Rewolucjoniści pragną zburzenia starego porządku i budowania na gruzach. Henryk już wie, że to niemożliwe, bo istnieją wartości, których unicestwienie uniemożliwi wszelkie życie. Jakby na potwierdzenie tych poglądów na scenę świata zalanego przez rewolucję wkracza Chrystus Mściciel... | |
980 | a 821.162.1-2 |