Miejsko-Gminna Biblioteka
Publiczna


w Glinojecku

PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU MGBP W GLINOJECKU

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie
LDR
04497cam||2200277|i|4500
001
n 20150922100706077474
005
20160225103958.0
008
160225s2010||||pl||||a|||||||001|||pol|d
020
_ _
a 9788375267389
040
_ _
a WA N c WA N d WAW BIAŁ 20 d CIE_GLI
100
1 _
a Penc-Pietrzak, Ilona. 1 n 98006236
245
1 0
a Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie / c Ilona Penc-Pietrzak.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska, c 2010.
960
_ _
b Wolters Kluwer
300
_ _
a 384 s. : b il. ; c 24 cm.
504
_ _
a Bibliogr. s. [365]-377. Indeks.
650
_ 7
a Planowanie strategiczne 2 JHP BN
650
_ 7
a Przedsiębiorstwo x organizacja 2 JHP BN
650
_ 7
a Zarządzanie strategiczne 2 JHP BN
655
_ 7
a Podręczniki 2 JHP BN
710
2 _
a Wolters Kluwer Polska. 4 pbl 1 n 2012038094
920
_ _
a 978-83-7526-738-9
970
_ _
a Planowanie strategiczne to dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć oceniać i ograniczać ryzyko, a także przedsiębiorcze wykorzystywać szansę. Dostosowywanie się do zmian zewnętrznych wymaga jasnego określenia perspektyw rozwoju firmy w sposób zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarządzania opartych na wizji przyszłości.Takie podejście da funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa zostało zaprezentowane w niniejszej książce.Autorka wskazuje:* jakie elementy otoczenia ogólnego i konkurencyjnego firmy należy poddać dokładnej analizie,* w jaki sposób badać potencjał przedsiębiorstwa i jak oceniać jego pozycję strategiczną,* jak wykorzystać szansę w otoczeniu i atuty konkurencyjne (wyróżniające kompetencje) przedsiębiorstwa,* jak opracować i wdrożyć skuteczną strategię pozwalającą osiągnąć sukces rynkowy i urzeczywistnić wizję rozwoju firmy.Książka ta może służyć jako podręcznik dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem, pomoże także menedżerom w kreatywnym tworzeniu koncepcji strategicznych i ich profesjonalnej implementacji w warunkach burzliwego otoczenia.
980
_ _
a 658.1/.5:005.2:005.51](07)