Miejsko-Gminna Biblioteka
Publiczna


w Glinojecku

PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU MGBP W GLINOJECKU

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Adaś i trudna zagadka
LDR
02363cam a2200457|i|4500
001
n 20171013131035079048
003
_ _
MATEO_Group
005
20171013131032.0
008
171013s2017||||pl|a||a|||||||000|0|pol|c
020
_ _
a 9788327102225
035
_ _
a MD.001.20170830115255052487.001
040
_ _
a WA M c WA M d WAR_BEM d CIE_GLI
100
1 _
a Pałasz, Marcin d (1971- ). e Autor 1 n 2004094395
245
1 0
a Adaś i trudna zagadka / c Marcin Pałasz ; ilustracje Beata Nowak-Żurawska.
260
_ _
a Poznań : b Wydawnictwo Publicat, c copyright 2017.
960
_ _
b Publicat
300
_ _
a 31, [1] strona : b ilustracje kolorowe ; c 21 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
336
_ _
a Obraz b sti 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
380
_ _
a Książki
380
_ _
a Proza
380
_ _
a Publikacje dydaktyczne
385
_ _
a Dzieci m Grupa wiekowa
385
_ _
a 6-8 lat m Grupa wiekowa
386
_ _
a Literatura polska m Przynależność kulturowa
388
1 _
a 2001-
490
1 _
a Pierwsze Czytanki : poziom 3 w krainie opowieści / Publicat
490
1 _
a Centrum Edukacji Dziecięcej
930
_ _
a CED
648
_ 7
a 2001-
655
_ 7
a Opowiadanie dziecięce polskie y 21 w. 2 JHP BN
700
1 _
a Nowak-Żurawska, Beata d (1986- ). e Ilustracje
710
2 _
a Publicat. 4 pbl e Wydawca 1 n 2012039523
830
_ 0
a CED Centrum Edukacji Dziecięcej 1 t 98060278
830
_ 0
a Pierwsze Czytanki - Publicat 1 t 2011009972
920
_ _
a 978-83-271-0222-5
970
_ _
a Pierwsze Czytanki to seria opowiadań, które towarzyszą dzieciom na każdym poziomie nabywania umiejętności czytania. Wesołe historie, ciekawa tematyka i przyjazne ilustracje wspierają małych czytelników w ich pierwszych spotkaniach z książką. Poziom trudności dostosowany do wieku dziecka ułatwia zrozumienie treści. Opowieść z Adasiem z pewnością zachęci dzieci do lektury. Poziom 3 - w krainie opowieści. Użycie wszystkich głosek. Zastosowanie zdań złożonych oraz wielokrotnie złożonych. Samodzielne czytanie dłuższych historii. Rozbudowane dialogi. Trudniejsza ortografia.
980
_ _
a 821.162.1-93