Miejsko-Gminna Biblioteka
Publiczna


w Glinojecku

PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG MULTIMEDIÓW MGBP W GLINOJECKU

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Klucze do więzienia demonów
LDR
02901cim|a2200481|i|4500
001
n 20190528125228001402
003
_ _
NUKAT
005
20190528125907.0
008
190528s2016||||pl|nnnng|||||||f||n|pol|c
020
_ _
a 9788380820616
035
_ _
a xx003879811
040
_ _
a LUBL M/AB c LUBL M/ABs d LUBL M/JD e rda d GRJ_GRM d CIE_GLI
041
1 _
a pol h eng
100
1 _
a Mull, Brandon d (1974- ). e Autor 1 n 2011077891
245
1 0
a Klucze do więzienia demonów / c Brandon Mull ; przełożył Rafał Lisowski.
260
_ _
a Warszawa : b Biblioteka Akustyczna : b we współpracy z Grupa Wydawnicza Foksal, c 2016.
960
_ _
b Biblioteka Akustyczna
300
_ _
a 1 płyta CD (18 godz. 53 min) : b digital, stereo. ; c 12 cm.
336
_ _
a Słowo mówione b spw 2 rdacontent
337
_ _
a Audio b s 2 rdamedia
338
_ _
a Płyta audio b sd 2 rdacarrier
380
_ _
a Książki
490
1 _
a Baśniobór / Brandon Mull ; v 5
490
1 _
a Audiobook : książka do słuchania
500
_ _
a Nagranie na podstawie edycji Ksiażkowej: wyd. 1, Wydawnictwo W.A.B., Warszawa 2013.
511
0 _
a Czyta Janusz Zadura.
530
_ _
a Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
655
_ 7
a Dokumenty dźwiękowe 2 JHP BN
655
_ 7
a Książki mówione 2 JHP BN
655
_ 7
a Powieść młodzieżowa amerykańska y 21 w. 2 JHP BN
655
_ 7
a Powieść fantastyczna 2 JHP BN
700
1 _
a Lisowski, Rafał c (ilustrator). e Tłumaczenie 1 n 2011220186
700
1 _
a Zadura, Janusz d (1968- ). e Lektor 1 n 2010160859
710
2 _
a Biblioteka Akustyczna. 4 pbl e Wydawca
710
2 _
a Grupa Wydawnicza Foksal. 4 pbl 1 n 2013032271
800
1 _
a Mull, Brandon d (1974- ). t Fablehaven v 5 1 n 2011147860
830
_ 0
a Audiobook - Biblioteka Akustyczna
920
_ _
a 978-83-8082-061-6
970
_ _
a Dzięki Zzyzxowi, więzieniu demonów, w którym zamknięto niezliczone hordy najpotężniejszych istot ciemności, świat od tysiącleci był bezpieczny. Teraz jednak Sfinks, przywódca Stowarzyszenia Gwiazdy Wieczornej, jest od krok od zebrania wszystkich pięciu kluczy-artefaktów. Jeśli wiezienie zostanie otwarte, cała ziemia pogrąży się w chaosie. Kendra, Seth oraz Rycerze Świtu podejmują ostatnią, desperacką próbę pokrzyżowania planów wroga. Tym razem muszą podróżować po całym świecie, by uprzedzić Sfinksa, zdobyć brakujące artefakty i uratować kilkoro Wiecznych, których śmierć to warunek oswobodzenia demonów. Jeśli im się nie powiedzie, pozostanie już tylko rozpaczliwa konfrontacja z uwolnionymi bestiami na Bezbrzeżnej Wyspie. Jakich sprzymierzeńców znajdą Rycerze Świtu w decydującej walce o losy świata?
980
_ _
a 821.111(73)-93
980
_ _
a (086.7)