Miejsko-Gminna Biblioteka
Publiczna


w Glinojecku

PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORÓW

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Jak zapowiadać wydarzenia kulturalne w Internecie, by przyciągnąć i zaangażować odbiorców : webriting w kulturze
LDR
01423cam|a2200301|i|4500
001
003
_ _
NUKAT
005
20161125101401.0
008
161125s2016||||pl|a|||g||||||000|0|pol|c
020
_ _
a 9788326954894
035
_ _
a xx003822324
040
_ _
a SIEDL 001/EC c SIEDL 001/EC d GD U/1AAs d GRJ_GRM d CIE_GLI
100
1 _
a Wrycza, Joanna. 1 n 2008059682
245
1 0
a Jak zapowiadać wydarzenia kulturalne w Internecie, by przyciągnąć i zaangażować odbiorców : b webriting w kulturze / c Joanna Wrycza-Bekier.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, c 2016.
960
_ _
b Wiedza i Praktyka
300
_ _
a 116 s. : b il. ; c 24 cm.
504
_ _
a Bibliogr., netogr. s. 115.
650
_ 7
a Kultura x marketing
650
_ 7
a Marketing elektroniczny 2 JHP BN
710
2 _
a Wydawnictwo Wiedza i Praktyka. 4 pbl 1 n 2012028959
920
_ _
a 978-83-269-5489-4
970
_ _
a Webriting w kulturze to konkretne porady, jak rozpocząć i skutecznie przeprowadzić promocję instytucji kultury w internecie. Autorka Joanna Wrycza-Bekier podaje gotowe i skuteczne porady, jak prowadzić webriting w instytucjach kultury. Gdy zastosujesz te unikatowe wskazówki, dotrzesz do tysięcy potencjalnych odbiorców kultury.
980
_ _
a 659.1:004.738.5
980
_ _
a 339.138:004.738.5
980
_ _
a 316.7