PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORÓW |
Tosia i Julek idą do przedszkola
LDR | 02456cam|a2200481|i|4500 | |
001 | n 20210319105511076072 | |
003 | MATEO_Group | |
005 | 20210319110348.0 | |
008 | 210319s2020||||pl|a||||||||||000|1|pol|c | |
020 | a 9788381412032 q | |
035 | a MD..20200930164614057952. | |
040 | a WA M c WA M d WAR_WIL e rda d CIE_GLI | |
046 | k 2020 | |
100 | a Boćko-Mysiorska, Magdalena. e Autor | |
245 | a Tosia i Julek idą do przedszkola / c Magdalena Boćko-Mysiorska ; ilustracje: Dorota Prończuk. | |
260 | a Warszawa : b Wydawnictwo Juka, c copyright 2020. | |
300 | a [18] stron : b ilustracje ; c 20 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
336 | a Obraz b sti 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
380 | a Książki | |
380 | a Proza | |
385 | a Dzieci m Grupa wiekowa | |
385 | a 0-5 lat m Grupa wiekowa | |
385 | a 6-8 lat m Grupa wiekowa | |
386 | a Literatura polska m Przynależność kulturowa | |
388 | a 2001- | |
490 | a Nie Tacy Sami | |
500 | a Opis według okładki. | |
650 | a Dzieci 2 DBN | |
650 | a Przedszkole 2 DBN | |
650 | a Rodzeństwo 2 DBN | |
650 | a Rodzina 2 DBN | |
650 | a Wychowanie 2 DBN | |
655 | a Opowiadanie dziecięce polskie y 21 w. 2 DBN | |
700 | a Prończuk, Dorota. e Ilustracje 1 n 2014120148 | |
710 | a Wydawnictwo JUKA. 4 pbl e Wydawca 1 n 2012038471 | |
830 | a Nie Tacy Sami | |
920 | a 978-83-8141-203-2 | |
970 | a Magdalena Boćko-Mysiorska, świetna polska pedagożka, terapeutka, trenerka i blogerka, promotorka Rodzicielstwa Bliskości i Porozumienia Bez Przemocy stworzyła książki - dla dzieci, i dla rodziców - jakich do tej pory nie było na polskim rynku. Nie tylko pokazujemy w nich emocje i ważne etapy w rozwoju dziecka - zawsze robimy to z uwzględnieniem jego wrażliwości sensorycznej. W każdej książeczce towarzyszymy dwójce bohaterów - Tosi i Julkowi, którzy są skrajnie różni i dlatego w tych samych sytuacjach reaguja w różny sposóđb. Uważny rodzic zna predyspozycje i wrażliwość sensoryczną wlasnego dziecka. Wie też, że rozwój nie polega na wywieraniu presji czy treningu, ale na wspieraniu dziecka i towarzyszeniu mu w jego osobistym tempie rozwoju. | |
980 | a 821.162.1-93 |