Miejsko-Gminna Biblioteka
Publiczna


w Glinojecku

PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORÓW

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Tosia i Julek idą do przedszkola
LDR
02456cam|a2200481|i|4500
001
n 20210319105511076072
003
_ _
MATEO_Group
005
20210319110348.0
008
210319s2020||||pl|a||||||||||000|1|pol|c
020
_ _
a 9788381412032 q
035
_ _
a MD..20200930164614057952.
040
_ _
a WA M c WA M d WAR_WIL e rda d CIE_GLI
046
_ _
k 2020
100
1 _
a Boćko-Mysiorska, Magdalena. e Autor
245
1 0
a Tosia i Julek idą do przedszkola / c Magdalena Boćko-Mysiorska ; ilustracje: Dorota Prończuk.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo Juka, c copyright 2020.
300
_ _
a [18] stron : b ilustracje ; c 20 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
336
_ _
a Obraz b sti 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
380
_ _
a Książki
380
_ _
a Proza
385
_ _
a Dzieci m Grupa wiekowa
385
_ _
a 0-5 lat m Grupa wiekowa
385
_ _
a 6-8 lat m Grupa wiekowa
386
_ _
a Literatura polska m Przynależność kulturowa
388
1 _
a 2001-
490
1 _
a Nie Tacy Sami
500
_ _
a Opis według okładki.
650
_ 7
a Dzieci 2 DBN
650
_ 7
a Przedszkole 2 DBN
650
_ 7
a Rodzeństwo 2 DBN
650
_ 7
a Rodzina 2 DBN
650
_ 7
a Wychowanie 2 DBN
655
_ 7
a Opowiadanie dziecięce polskie y 21 w. 2 DBN
700
1 _
a Prończuk, Dorota. e Ilustracje 1 n 2014120148
710
2 _
a Wydawnictwo JUKA. 4 pbl e Wydawca 1 n 2012038471
830
_ 0
a Nie Tacy Sami
920
_ _
a 978-83-8141-203-2
970
_ _
a Magdalena Boćko-Mysiorska, świetna polska pedagożka, terapeutka, trenerka i blogerka, promotorka Rodzicielstwa Bliskości i Porozumienia Bez Przemocy stworzyła książki - dla dzieci, i dla rodziców - jakich do tej pory nie było na polskim rynku. Nie tylko pokazujemy w nich emocje i ważne etapy w rozwoju dziecka - zawsze robimy to z uwzględnieniem jego wrażliwości sensorycznej. W każdej książeczce towarzyszymy dwójce bohaterów - Tosi i Julkowi, którzy są skrajnie różni i dlatego w tych samych sytuacjach reaguja w różny sposóđb. Uważny rodzic zna predyspozycje i wrażliwość sensoryczną wlasnego dziecka. Wie też, że rozwój nie polega na wywieraniu presji czy treningu, ale na wspieraniu dziecka i towarzyszeniu mu w jego osobistym tempie rozwoju.
980
_ _
a 821.162.1-93